Bosna zemlja Božje milosti – Pred ponoćna Galerija

Hajro Šabanadžović

Kontrasti

Crno bijeli svijet   Ljetna čarolija

Crno bijeli svijet                                                                            Ljetna čarolija

Ruža u koroti   Vjenčanje

Ruža u koroti                                                                             Vjenčanje

Zimski krajolik   Uzbukana kao more

Zimski krajolik                                                                       Uzburkana kao more

Lica monstruma   

Lica monstruma                                                                    Izgubljena  nevinost

bijelo-i-ljubicasto         Krvave kame

Bijelo i ljubičasto                                                             Krvave kame

  Kontrasti

Nije sve tako crno                                                                  Kontrasti

Tama vreba  

Tama vreba                                                                            Plavetna svjetlost

Mladost u klopci     Nebo i nebo

Mladost u klopci                                                                 Nebo i nebo

Aleksa Šantić – Oživi mene, noci

 

Pozdravljam tebe i tvoju samoću,
Tvoj šum i zlatni povratak zvijezda!
Ko tice kad ih gone iz gnijezda,
Ja bježim tebi, jer pokoja hoću.

Jedva sam čeko na ove trenutke
S nemirom srca i sa bolom grudi;
Ja sam sit vreve i dosadnih ljudi
I prazna doba što nam rađa lutke.

Oživi mene, noći bogom dana!
Stupi, i tiho preko mojih rana
Položi tvoje meko, toplo krilo!

Uzmi me, digni, i sa mnom odbrodi
Negdje daleko, neznanoj slobodi,
Gdje nigda nije ovih ljudi bilo!

 


												

Bosna i Francuska revolucija

Iz Arhiva

 

U naše neuko doba, Francuska revolucija nacionale nam je prestavljena kao nešto dobro za narod, skoro da je bila pokrivena nekim romantičnim velovima i zlatnim kašikama. Nije ni čudo,populisti su bili na vlasti.Diktatura proleterijata ili nešto slično.

Onda smo odrasli.Zakon dijalektike,šta li! Evolucija nema veze sa našim odrastanjem. To je za majmunolike Darvine i njihove sljedbenike. Francuskja revolucija je bila sve manje romantična i primamljiva.Sve više smo vidjeli   dikaturu i čuli zvukove giljotine.

Organizatori revolucije su ukazivali na diktaturu krune i bezvlašće naroda.Obećavali su pučanstvu zlatne kašike i vreće sa zlatom ,   ako im se pridruže u slamanju režima.

Narod ko narod. Uvijek lakovjeran i nikad pametan. Vjeruju svakoj šuši i svakoj fukari, i dozvoljavaju da ih jašu i tandaraju do besvjesti.Srušiše sistem.

Izostaše zaslužene nagrade i rahatluk.Ono bijaše mnogo zlatnih kašika i vreća za zlatom.Ali samo za probrane nacionaliste. Oni su to zaslužili. Prolijevali su muke,znoj i krv naroda kojem ne pripadaju. Ni figurativno ,ni faktički,ni po DNK.

Nemaju ljudski genetski kod. Oni imaju kod pržuna.Tako im zapisano.

Od tih vremena ,ostade nam dobro poznata . zakonodavna sintagma:

Kriv si dok ne dokažeš nevinost.

Druga , životna sintagma , poznata u svim vrmenima , malo je izoštrena i fokusirana na djelotvornost:

Diktature gutaju svoju djecu i miljenike , ali prvenstvono ubijaju pučanstvo,i smrću i glađu.

Aspekt dvadeset prvog milenijuma nam govori o Francuskoj revoluciji slijedeće:

Francuska revolucija je nešto posve radikalno, te označava epohu neslobode   i nepravednosti, nametanje formi ovisnosti i osobne neslobode ljudi,baš kao u feudalnim deklaracijama.

Sljedbenici vatre,pijačarska fukara,ćepenaćke šuše , robijaški piseki i njima slični nacionalisti su  najviši vladar ispod kojega su bili staleži:

1.stalež – svećenstvo.

2.stalež – šljam , gulikože, kriminalci , pljačkaši i ubice.

3.građanstvo i seljaštvo = 99 %.

Prva dva staleža su bili posušnici,doušnici i izvršioci gospodara života i smrti. Treći stalež je bio politički obespravljen. Javne i državne službe obavljali su samo   1. I 2. Stalež  koji su također bili oslobođeni plaćanja poreza te su dodatno, kao vladajući stalež, od vladara dobijali državne naknade (penzije). To je anomalija, jer je Francuska bila gotovo potpuno jedinstvena po pitanju jezika.

Svećenstvo je služilo vladaru svojim duhovnim uslugama,  zavođenja naroda , ispiranju mozga i sijanja straha. Porez nisu plaćali, ali su ponekad svojevoljno davali vladarima doprinose,od skupljene i otete narodske sadake.

U 2. staležu postojale su razlike: postojalo je trezorski,  upravni i ulični šljam  koji su se stvarali u mimohodu,prema zajedničkim afinetitima.Šljam je dobijao titule  za zasluge. Postoje i razlike između višeg i nižeg šljama. Neki  su imali pristup dvorima vladara, a neki ne. U zavisnosti od paske javnog mnijenja. Nije bilo poželjno vidjeti kriminalce,pljačkaše i ubice da se druže sa vladarima.

 

Neki iz prva dva staleža  su  vrlo bogati, a neki samo bogati.

Pripadnika 1. staleža je bilo oko 3. 000 ljudi.

Pripadnika 2. Staleža je bio neodređen broj, ali se pretpostavlja da ih je oko 15.000 tisuća.Nisu plaćalo poreze ,niti bilo kakve doprinose jer  su vladare služili  vojnim, upravnim, sudskim i drugim uslugama (Ovo drugim podrazumjeva :kriminalne,pljačkaške i asasinske usluge.)

Svećenstvo i šljam su činili  1% ukupnog stanovništva, a posjedovali su 20%  brutto nafake zemlje .

Vladarima je pripadalo 70 % brutto nafake zemlje.

Volimo čiste računice. Zato moramo dodati da je preostalih , ogromnih 1% bilo u rukama 3. staleža.

U 3. staležu razlike su bile veoma jednostavne.Glavnina njih je živjela na u gradovima, u uđericama,skloništima od kartona i lima nalik kontejnerima.Imali su pravni status kmetova i sužnjeva. Njihove obaveze je regulisao  službeni sustav. Prava nisu imali,osim da obilaze kontejnere i da  gladni umru.

Obaveze 3.staleža su bile mnogobrojne. bile su: plaćanje zakupa borabka po vedrim nebom,porez na kontejner, državnih poreza i obaveze Džamiji i Crkvi.Nisu imali prava na lov. To nije bilo ekološki održivo.  Jedino treći stalež morao  plaćai poreze ; šest vrsta poreza, od kojih su najteži bili: neposredni porez, porez na život (vrsta glavarine), ”  porez na prihod, vjerski porez, kao i razna davanja gospodaru u obliku novca, rada, poklona , mita i sl.. Tako je oko 70% svojih prihoda treći stalež morao davati bilo gospodarima zemlje, manji dio vjerskim instirucijama.

S izuzetkom lihvarenja i kamatarenja i djelomice obrtničke proizvodnje,   gotovo da ni ne postoji industrija tvorničkog oblika što je bio veliki deficit u usporedbi s sa kasnijom ili prethodnim crvenim revolucijama.U zavisnosti kako se stvari posmatraju.nejko bi reako ugušena u privatizacionim pljačkama.

Oformila Velika liga nacionalista  koja je obuhvaćala seljaštvo, i koje također nije bilo svjesno što se zbiva jer nisu imali sve informacije. Seljaci su bili prestrašeni. Iz straha su se okretali protiv crvenih gospodara,koji mjjenjaju imena u narodska.Lafajeti u Lafajetbegović.

Crveni se zdušno pridružuju nacionalističkim goljama,kuki i motici.Došlo je do eufotije činilo se da je revolucija pobijedila.

Donosi se Deklaracija o pravima čovjeka i građanina   U njoj je zapisano da se ljudi rađaju i ostaju slobodni i jednaki u pravima. Nigdje se ne pominja ksanija praksa ,da su pojedinici iz gospodarskih redova mnogo slobodniji i ravnopravniji od ostalih. Deklaracija je štitila neotuđiva prava čovjeka, slobodno vlasništvo, sigurnost i otpor protiv tlačenja;narovno samo za one slobodnije i ravnopravnije. Ističući da svaki suverenitet počiva u nacionalnim narodnim vođama,a ne u nekom drugom ili trećem. Svi su jednaki pred zakonom i svoju jednakost i nevinost moraju stalno dokazivati svojim gospodarima. Proglašava slobodu govora i pisanja i jamči nepovredivost prirodnog vlasništva. Jaes kada bi imali para da kupe olovke i da posjeduju prirodno vlasništvo.

Ova deklaracija u našem obliku je prenešena u svim postavkama zapadno evropske,kasnije i svjerske demokracije,posebice u  Deklaracije nezavisnosti, največeg svjetskog porobljivača i teroriste SAD-a.Pokušalo se ovo iskustvo fransuskih revolucionara pretočiti u neku morbidnu islamsku deklaraciju,ali u njoj nije bilo zere pameti pa je propala i povučena iz javnosti.

O revoluvijama bi se moglo pričati mnogo toga.Osnovno je da su sve one nacional-šovinističke,prevrtljive i idu na štetu pučanstva i da se uvijek rađaju pokvareni umovi koji zaudaraju na mućak i pržun.

Neko nam reče ,da ova naša vremena, u Bosni , od stvaranja nacionalnih torova,  podsjećaju na vremena prije ,za  i poslije francuske revolucije francusku revoluciju.

Pa šta? Ničija nije do zore gorila.Pitajte Mariju Antoanetu i Luja XVI. ili onih koji su riklnuli na prokletstvu Bosne.

K'o da je nečija glava otpornija od drugih!

 

Toma Zdravkovic – Svirajte nocas samo za nju / Lyrics

Sve je u zivotu prolazno moj druze

i ljubav i tuge i svi srecni dani

sad kada je nema neka placu ruze

ko’ uvelo lisce na jesenjoj grani

Ref.

Svirajte nocas samo za nju

ja cu da pevam, tugujem i placam

svirajte nocas kao da je tu

i ako je samo u mislima vracam

Prolaznik sam samo u tom svetu bio

igrao boema pevao i pio

nekad za trenutak srecan san sam snio

a vecitu tugu u dnu srca krio

Ref.

Uspomenom nocas nasu ljubav branim

i vracam se tamo gde sam srecan bio

kraj prepunih casa i ranjenog srca

kad bih mogo’ ja bih sve boli ispio

Ref.






												

Beskraj

Autorica Yossamin V.





UH!

I opet UH!

Terra sve više ponire pod teretom narazuma humanoida i njihovih činjenja i nečinjenja.

Kriza morala i religije ,blago rečeno , olovno sivom težinom  boji današnjicu,škropeći  je krvlju i mogućom apokalipsom.

Pučanstvo nijemi na sve šta se dešava i ne reaguje.Kao da su im sasječena krila slobode i ljubavi.

Zaboravili su ljepotu i savršenstvo Božijeg stvaranja ,milosati i ljubavi.

Yossemin nije!

Ona otvoreno,beskompromisnu negira beznadežnost današnjice i  kistom upire  u sve ono što je tišti, ali na sebi svojstven način.

Ne polemiše,niti se svađa.Jednostavno  ignoriše sve što je ružno , zlo i gnusno , sve što unižava savršenstvo Božijeg stvaranja i  dostojanstvo Njegovog miljenika i odabranika na zemlji;vjerovatno i u Univerzumu.

Njen odgovor na jad i bijedu savremenog trenutka  je ljepota, sklad, iskričavost, savršena iznijansiranost boja i misli, filigranska izbrušenost i usklađenost detalja – do savršenstva.

Istančani i vrlo ritmični ,skoro muzikalni kolorit  koji ostavlja bez daha,je okvirni  ram za stvaranje besprijekornih kompozicija.

Njene slike su jasne, izričite , ubjedljive  i autoritativne, nadasve autentične i ne obaziru se na moguće  kritike i  i eventualne nesuglasice, ili negodovanja.

Ona je sva uronjena u onostrano tako blisko ljudskim osjetilima, novo a mistično ,u beskraj i nježnost  ,u harmoniju i ljepotu.Čutavo  njeno biće je okrenuto ljepti,   univerzumu i prirodi ,u  savršenoj simbiozi  ljubavi , boja i prostora. Njeno traganje za što jednostavnijim izrazom koji će oslikati ono što se riječima ne može kazati ,niti umom pojmiti, traje bez prestanka.

Stilsko tehničke postulate koje omogućavaju  oblikovanje beskonačnosti svijetova sasvim su  u skladu sa vrlo visokim estetskim premisama i standardima koje Yossamin kao iskonsku datost nosi u sebi.

Vrlo kritički,ponekad subjektivistički pristup realnom svijetu nimalo ne zamagljuje njenu  umjetničku objektivnost u stvaranju novih svijetova; krojenih po Božijem naumu i čovjekovoj mjeri.

Čini se da Ona  poimanje  sadašnjih svijetova u svojoj zbilji  lomi na parčiće , od njih izdvaja simbole i krhke niti . Simbole pretvara u djeliće potrebne za stvaranje novog niza  fragmenata  i sekvenici na čijim će temeljima , nizanjem i umnožavanjem nastati novi univerzumi.Nitima povezuje i popunjava sve moguće pukotine.

Zbunjuje lakoća skoro filmskog  reproduciranja sekvenci , istovjetnog  umjetničkog i  estetskog senzibiliteta i njihovo postupno i harmonično , skoro pripovjedno interpoliranje u nedjeljivu cjelokupnost kompozicije kojom hoće da   prezentira ono što promatrač obično ne može sebi  da predoči.

Kada se kaže beskonačnost / beskraj –   pomisli se na nešto što se ne može obuhvatiti jednom slikom, jednom vizijom ili jednokratnim , matematičkom formulom, opisom ili pogledom.

Kada vam Yosamin prezentira svoju beskonačnost /beskraj, pomislite  kako se sve može lako shvatiti i prikazati ako se slijede zamisli i naputci savršenog Božanskog djela uhvaćenog okom i kustom izuzetno nadarene umjetnice.

Yossaminin „ Beskraj „  je u stvari djelić beskonačnog univerzuma koji je ona pretočila u jedan jedini kadar ,u  veoma složenom ali savršenom nizu prelijepih sekvenci koje se ponavljaju i nikada ne prestaju da se nižu.

Od na momente crne , pa tamne , do skoro bijele ljubičaste boje iznijansirano obzorje  nosi tišinu i blagi , ali metodični  šum zviježđa. Te svjetlosne refleksije koje se  smjenjuju daju dubinu koja se se širi i nestaje tamo negdje iza slike.

Ili to nije to!?

Možda je to samo privid kojim Yossamin pokušava da prikrije svoju ljubav prema Zemlji , i da ne odustaje tako lako od njenih ljepota.

Možda je  „Beskraj“  djelić njenog prelijepog mora, mora vječnog,mora Jadranskog,gledanog sa nekog kavala,podnoi maslina.

Noć je vječnim zvježđem posuta. More blistavo i treperavo , u svojoj kristalnoj čaroliji tiho šumi , možda neveru ili jug ispod zviježđa, ljepote nebeske sprema.

A otočje,  u tihoj noći prepunoj iskrica, boja  i spokoja ,sni mirnim snom, dok Milost univerzuma nad njim bdi.

U donjem desnom uglu nasuprot nekog  otoka (Čiovo?) ,možda poluotoka (Marjan?) nedostaje samo jedan vitki  jedrenjak ,možda gajeta ili bracera ,srebrenkasto ljubičaste ili bijele boje sa dva treperava  jedra i kormilom u ruci prelijepe žene , tek toliko da se osjeti svježina  i iskonski mir tihe jadranske noći.

Sada za trenutak ostavimo snove o moru , gajeti i pogledajmo sliku u njenom izvornom značenju.

Jednostavno, posmatrač ima osjećaj da se iza slijedećeg zatona, iza slijedećeg morskog prostranstva, iza slijedeće maglice ili zviježđa naslućuje i izvire  novi niz neizrecivo lijepih sekvenci koje grade beskonačnost.

Tehnika stvaranje iluzije beskraja ,kombinovanjem nijansi „hladnih“ boja : ljubičaste i plave, pa čak i zelene  , koje su u biti  vrlo statične , i njihove pretvorbe u toplinu , iskričavost , promjenjivost , dinamiku  i reverzibilnost „foto“ selvenci koje tvore  i vode sliku u   krajnju jednostavnost , je dovedena do savršenstva,raspršivanjem beskončnog niza sićušnih zlatnih iskrica koje sjene „oblake“ zvijezdica i zviježđa.

Odjednom , kada dođete do daha ,shvatite da beskonačnost dobija jasne obrise. To je univerzum , koji se u stvarnosti ne može pojmiti,ali u Yosseminoj slici on je jasno definisan.

Kao što vidite , Yossemin ne gubi vrijeme u lamentiranju nad realnim svijetom.Za nju je on nepodnošljiv i bolan.Ona ga je morala srušiti,odbaciti ,poderati na parčice i stvoriti svoj idealni svijet , a koji u svojoj nadnaravnoj jednostavnosti i savršenstvu  nema ni jedne jedine pukotine , ni najmanje  greške.

Ono što posebno fascinira je to što se  estetske vrijednosti ne utiskuju direktno i konkretno,već se sekvence indirektno ,povezanim nizom utisaka i otisaka evociraju u oku posmatrača . To je čitav jedan koloplet simbola i sekvenci koji bljesnu kao jedinstvena slika , ponovo sastavljenog ,prelijepog,  gotovo idealnog  svijeta , koji peristira tamo negdje u  Beskraju .

Činilo  nam se da smo vidjeli sve ono najbolje  što je likovna umjetnost mogla dati , ali pred  opusom beskonačnosti čudesne Yossamin ( i drugih djela  sa kojim ćemo vas neki potonji put upoznati) , shvatimo da je ona jedna od začetnika/ca nove ere u slikarstvu , koju ćemo nazvati apstraktni impresionizam sa natruhama ličnih ekspresija.

Nismo vidovnjaci , ali znamo , još mnogo čudesnih i nestvarnih slike beskraja ,Mora Jadranskog i jedrenjaka, i drugih čarobnih nizova i svijetova će nenadano isplivati na pozornicu likovne umjetnosti.

Kreacionizam i scientologija

 

Naš obračun sa bogohulnicima je nekad težak,nekad lak. Ponekad se oni sami  sobom ili između sebe pokrhaju i obračunaju.

Kreacionisti su nova ubleh sekta poput scientologa.

Šuplja,bljutava i nehumana priča;i jedna i druga.

Ma,nije to ni šuplja ,bljutava i nehumana priča, jer se i u Borhesovoj priči ponekad potkrade riječ od značenje.

To je čisti kužni smrad.Jedino nam nije jasno kako se neki  jadnici za to lijepe.Beznađe na koje ih Vatikan tjera.

Odavno se ne vjeruje u Vatikan.Kako ćeš bolan vjerovati u Vetikan kad  te sa centra sikstinske kapele onaj peder promatra i mjerka.

Scientologija

Scientiologija je ostavština pisca naučnofantastičnih romana,anonimusa kojeg nikoviše i ne pamti.Njegovi suradnici osnovaše Scientološku crkvu.

Crkva znači Božji dom ili zgrada namjenjena hriščanskom bogosluženju.U scientološkoj crkvi ni zrnca pjeska Božijeg nema.

Scijentološka religija je podređena čovjeku koji glumata sveštenika,bogohulniku,prevarantu i novcu.

U toj crkvi su prisutni svi elementi visokog profita.Osnov  religije su zakoni o zaštiti autorskih prava i zakoni o poslovnoj tajni.Zakoni su zasnovani na prinudi i ucjenama članstva i okoline u svrhu pribavljanja novca i bogatstva za novepečeno svaštenstvo.I doslovo i figurativno.Ovce se uplele u organizovani kriminal koji ih i striže i muze i na kraju iscijeđene ubija..

U blagodatima ucjena  uživaju samo čelnici „ veliki sveštenici crkve“ kao i svim ostalimreligijama.To je jedina dodrina tačka scientologije sa  drugim religijama.A ovce ne vide i samo,kad ih stisnu bleje i snimaju filmove.

Stupidarno je u tom okruženju propagirati ideje da je čovjek u osnovi dobar.Niti jedan jedini scientološki sveštenik se sa dobrotom ni u snu nije susreo.

Ono;čovjekov opstanak ovisi od njega samoga  i njegovim zajedništvom sa svemirom ne bi prošlo ni kod ameba,pa čak ni kod Darvina.Šekspir i dante su suviše lukavi i morbidnbi bili da bi nasjeli na petparačke štosove.

Zaključak se sam nameće:U scientologiji nema mjesta za Boga i Hrista.

Ljudskost,pamet,dobrota i ljubav nisu još uvedene u scientološki riječnik.Zapravo scientolozi se trude da ih izbrišu iz svih rječnika svijeta.

Definicija scientologije kao sekte se može definisati u jednoj rečenici:

Scientolozi hule na Boga.,zavode i ucjenjuju ovce i zgrću njihove novce.

 

 

Kreacionizam

Kreacionisti hoće da nas ubijedi da su svijet,univerzum i civilizacija stari cirka(us).ba  6.o19 godina.Kontaju,valjda, svijet malouman oni poveslali svu pamet svijeta,pa mogu bijele bubrege za pamet uvaljivati.

Otvorismo bibliju i pobrojasmo Metuzalema i glavne mudrace i pokoljenja do Abrahama i izbrojasmo 35.ooo ,a od Avrama  do Hrista 6.ooo godina.Dakle,za kreacioniste vrijeme do Avrama  i poslije Hrista ne postoji.Zagubili 37.000 godina.Nije to ništa,sekunda jedan,naravno u kosmičkim dimenzijama..

Još jedan biser-prilog njihovoj nihilističkoj teoriji:tanji od natajanje teorije univerzumu haosa i demiurga.Nisu ni orginalni,hoće se reći neuspjeli plagijatori.Mnogi su u vremenima od pisane historije do danas jasno postavili temelje haosa i demijurga.To nema vezesa Božanskim stvaranjem koji je osnov Univerzuma i religije.Samo pismo je višestruko starije od njihovih ciljnih godina.

Oni hoće ex nihilo da zgrnu novac.

Najveći domet im je vjekovn0 bezupješno traganje za Nojevom barkom po nevelikoj planini Ararat.Pošto u tome nisu uspjeli pokušavaju napraviti vlastiti prototip Arke  vrijedan  80,000.000 (osamdeset miliona) dolara.

Koji idiotluk i bezočnost  praviti daščaru za taj novac dok Afrika umire od gladi.Neće ono dati novac za tu bedastoću,nikako.Utjerat će to od naivnih stada poput mafijaških ili poreznih utjerivača dugova.

Svaki razuman i dobar čovjek bi 80.000.000 uložio u profitabilni posao i od dobiti hranio pola Afrike.A svijet je dužan toj napaćenoj krvavoj Africi milijarde puta više.

Dakle sveštenstvo kreacionista huli na Boga.Naveli smo primjer iz koga je očito da ubijaju mininimum 6.000 ljudi mjesečno.Njih to ne interesuje.Novac  žele i zato zavode ovce i otimaju im novac pozivajući se na Stvoritelja  i bogate se.

Jadno i čemerno bilo.Svaka riječ o scientološkoj crkvi se može primjeniti na kreacioniste.Isto tako i riječi o kreacioniste na scientiologe.

Nećemo više o ovim bljutavcima i poganima riječi trošiti.Ne zaslužuju,jazuk i ovoliko.

A iza svake  okuke ovce vreba nova religijska sekta.

 

Whitney Houston – I Have Nothing / Lyrics – Prevod na Bosanski jezik

Share my life, take me for what I am

Cause I’ll never change all my colors for you

Take my love, I’ll never ask for too much

Just all that you are and everything that you do

 

I don’t really need to look very much further

I don’t want to have to go where you don’t follow

I won’t hold it back again, this passion inside

Can’t run from myself, there’s nowhere to hide

 

Well,don’t make me close one more door

I don’t wanna hurt anymore

Stay in my arms if you dare

Or must I imagine you there

Don’t walk away from me…

I have nothing, nothing, nothing

If I don’t have you, you, you, you, you, you…

You see through, right to the heart of me

 

You break down my walls with the strength of your love

I never knew love like I’ve known it with you

Will a memory survive, one I can hold on to

 

I don’t really need to look very much further

I don’t want to have to go where you don’t follow

I won’t hold it back again, this passion inside

I can’t run from myself, there’s nowhere to hideYour love I’ll remember, forever

 

Don’t make me close one more door

I don’t wanna hurt anymore

Stay in my arms if you dare

Or must I imagine you there

Don’t walk away from me…

I have nothing, nothing, nothing…

Well,don’t make me close one more door

I don’t wanna hurt anymore

Stay in my arms if you dare

Or must I imagine you there

 

Don’t walk away from me no…

Don’t walk away from me

Don’t you dare walk away from me

I have nothing, nothing, nothing

If I don’t have you, you

If I don’t have you, oh, you

 

Nemam ništa

Prihvati moj života, prihvati me takvu kakva sam

Jer neću nikad promeniti sve svoje boje za tebe

Primi  moju ljubav, nikad neću tražiti previše

Samo sve što si ti i sve što ti radiš

 

Stvarno ne želim da gledam tako daleko

Ne želim da idem tamo gde me ti nećeš pratiti

Neću ponovo preživljavati ovu strast iznutra

Ne mogu bežati od sebe ,nemam gdje iz ove kože

 

Da,ne čini mi  da zatvorim još jedna vrata

Ne želim više da povrijedim ikoga

Ostani u mom naručju ako smiješ

Ili moram  zamišljati da si tu tu

Ne odlazi od mene

Nemam ništa, ništa, ništa

Ako nemam tebe, tebe, tebe, tebe, tebe, tebe.

 

Vidiš pravo kroz moje srce

Lomiš moje zidove snagom svoje ljubavi

Nisam znala šta je ljubav dok je nisam spoznala sa tobom

Hoće li preživeti uspomena ,jedina koju  mogu da  sačuvam

 

Stvarno ne želim da gledam tako daleko

Ne želim da idem tamo gde me ti nećeš pratiti

Neću ponovo preživljavati ovu strast iznutra

Ne mogu bežati od sebe ,nemam gdje iz ove kože

Sjećaću se tvoje ljubavi,zauvijek

 

Da,ne čini mi  da zatvorim još jedna vrata

Ne želim više da povrijedim ikoga

Ostani u mom naručju ako smiješ

Ili moram  zamišljati da si tu tu

Ne odlazi od mene

Nemam ništa, ništa, ništa

Da,ne čini mi  da zatvorim još jedna vrata

Ne želim više da povrijedim ikoga

Ostani u mom naručju ako smiješ

Ili moram  zamišljati da si tu tu

Ne odlazi od mene

Ne odlazi od mene

 

Da se nisi usudio da pobjegneš od mene

Nemam ništa, ništa, ništa

Ako nemam tebe, tebe

Ako nemam tebe, tebe