Palestinski geto ili mit o Izraelskoj državi / Dio peti

Studija Palestinski geto ili Mit o Izraelskoj državi ulazi u završnu fazu. Analizirali smo višemilenijski historijat i geopolitička kretanja u regionu Svete zemlje Palestine, trudeći se da analiziramo dostupne materijale , nagađanja , sive vijesti i crnila. Ako u sve to dodamo manje poznate , zataškavane i skrivane podatke , dokumenta i priče koje niko ne uspijeva pobiti, ni izbrisati, stvara se koloplet koji je veoma teško razmrsiti; ponekad još teže razumjeti.

Usklađivanje i traganje za objektivitetom je mukotrpan posao , koji jedva da može normalna um podnijeti. Naime , svi sudionici u tragici Svete zemlje imaju svoje istine , svoja htjenja i svoja prava. Svi imaju svoja viđenja i potraživanja. I svi se kunu u Boga Milostivog i svi kažu njihov “bog ” je samo njihov i on im je podario milost. I sveto pravo da u bijaju nevjernike.

A Bog je samo Jedan. I istina je samo jedna. I Bog reče :
-“Ubiti nevinog čovjeka je kao da si ubio čitav svijet.”

Ljudi su braća . Braća ne bi smjela praviti zlo jedni drugima. Onaj ko to čina je proklet. A istrajavanje na zlu povećava zlo .

Međutim priča o Bogu Ljubavi i Milosti ne dopire do zločinačkih umova, jer srca su otvrdla , razum ispran barbarskim osvajanjima , ali i borbama za opstanak . Ljudi se zbijaju u gomile , horde zla – po sumanutim idejama i vodiljama.

Naša rasa , naš narod , naša kultura , naša religija , naš historijski put su dokazi našeg božanskog porijekla i prava prvenstva nad ostalim rasama , narodima , kulturama , civilizacijama . Na osnovu tog našeg prava , dajemo sebi za pravo da odlučujemo o životu i smrti drugih , slabih , nevinih i nemoćnih. Nije nam grijeh uništiti neukog i nevinog ako ne pripada Nama.

Jedno zlo privlači drugo , udružuje se i umnožava se. Umnožavajući se , zlo postaje sluga vječnog zla. Raste oholost, taština , nedodirljivost u kome je novac sve ,i garant moći i zveketa oružja i smrti. Mnogo bezrazložnih i nevinih smrti . Nije to ni kolateralna šteta . To je nakana istrebljenja jedinke, društva, kulture, naciona i civilizacije .

Kada se dođe u fazu kada ništa nije sveto , kada se bjesomučno i bespoštedno ubije i razara to postaje najcrnji , genocidni fašizam i nacizam koje ništa ne može oprati, ni opravdati.

Uvijek će zle horde i ubice nalaziti opravdanje za zlo koje čine, ne shvatajući da dobro i humanizam nemaju alternative.

Jevreji koji imaju slonovsko pamćenje kad je u pitanju Starozavjetna historiografija, ali sz zaboravni o svojim pogubnim , tragičnim i katastorfalnim lutanjima.

Od Babilonaca i Rimljana do dana današnjeg , gdje god bili i šta god radili stiže ih anatema “prokletog” i izopačenog naroda. Čitava njihova historija je svedočnastvo lutanja, međusobnih izdaja , ubijanja , previranja, samoizolacije , getoizacije, progona i pogroma.

Zaista je tragično i poražavajuće svjedočiti neumlju cionista .

Ne može se racionalno pojmiti jevrejski zaborav da je njihova historija živo svjedočanstvo pogroma i holokausta jevrejskog naroda kroz milenijume.

Ponižavajuće i katastrofične tragedije , zločini i ubijanja , prganjanja , nestajanja ; individiualna i skupna su duboko urezana u DNK jevrejskog naroda.

Jedna od najpoznatijijioh biblijskih premisa je :

-“Ne čini drugome ono što ne želiš da se čini tebi.”

A jevrejima su činilo zlo : proganjali ih , maltretirali, povrijeđivali , na neljudske muke strane Božijoj milosti i ljudskom umustavljali , silovali , plačkali , protjerivali , ubijali …, bez krivice , bez suđenja , moralnih ili pravnih normi ih sustavno uništavali.

Da se samo podsjetimo šest najkrvavijh godina II svjetskog rata 1939 . – 1945.

Zaboraviše Jevreji konc logore masovnog uništavanja, mučenja, siliovanja i ubijanjana najužasnije načine ( nabrajamo samo poznatije) :  

Auschwitz, Birkenau, Belzec, Buchenwald, Dachau, Majdanek, Treblinka  ,  Liparski otoci, Gonars, Treviso, Padova, Trst i Skadar (Italija ) , Terezin (Češka) , Natzviller ( Francuska ) Jasenovac , Jadovno najveći i najužasniji između desetina drugih ( Hrvatska ) , Sajmište , Banjica (Srbija )…SSSR je nemoguće klasificirati tisuće koncentracionih logora za razne namjene i raznu etničku , političku i polnu pripradnost.

Broj ubijenioh jevreja nikad aneće biti tačno utvršen. Procjene ase ekreću od 4,5 – 6 miliona samo u njemačkim fabrikama smrti i “plinarama”.

I sada ti ljudi , ti jandici , mučenici i prognanici to isto u istom obimu i istom zločinačkom žestinom , sustavno rade već sto pet (105) godina . Od 1917. od Britanskog protektiorata sustavno i planski, a pod maskom povratka, kupovinom zemljišta i naseljavanja .

1948. godine. nametnutom rezolucijom SAD, Velike Britanije i Rusije osniovana jw države Izrael na teritoriji suverene i međunarodno priznate države Palestine .

Od osnivanja izraelske države počinje cionističko iživljavanje na onima koji su ih voljno , a vrlo često prisilno primili na tlo svoje zemlje.

Svoje uporište nalaze u Talmudu , po mnogim religijskim teoretičarima svetogrđu kojim se derogira Stari zavjet ,(Tora, Petoknjižje , Mojsijevi zakoni).

Prije nego vam objasnimo vezu Starog zavjeta i Talmuda , iznijećemo osnove na kojima počiva genocidni cionizam , fašistički bešćutno i nacistički bogohulno uništavanje svega što nije jevrejsko , na osnovu temeljnog talmudskog prava :

-Mrzi nizašta.

Mrzi nizašta je obrnuta konekcija koja potiče iz Psalama 69.:

Spasi me, Bože… U duboko blato zapadoh i nemam kamo nogu staviti; u duboku tonem vodu, pokrivaju me valovi. Brojniji su od vlasi na glavi mojoj oni koji me mrze nizašto. …”

Cionisti su sebi dali za pravo da ubijaju , muče , siluju i uništavaju nežidove jer im to Talmud nalaže.

Citiramo: Talmud , židovsku svetu knjigu ili po žrtvama i časnim ljudima knjigu zla:

„Učenja i zakoni Talmuda važniji su i imaju se strožije primjenjivati od zakona Tore. Tko prekrši zakon Talmuda zaslužuje smrt.“ (Talmud, Erubin 21a).

„Za Židova postoji zakon da sve ono, što je u vezi sa kršćanskom crkvom, uništi.“ (Šulah aruh, Joreh deah 146)

„Bog je stvorio nežidove, te iako im je dao čovječji oblik oni su ravni sa životinjama, jer nedolikuje Židovu da bude služen od stoke. Zato ga služe životinje u ljudskom obliku.“ (Šulah aruh, Mudraš talpiot 225).

„Nežidov je kao jedno pseto. Štoviše, zapisi uče da se pseto ima više poštivati od nežidova.“(Talmud, Ekeseget raši eksod 22).

„Nežidovu ne treba milost i pomoć ukazivati.“ (Talmud, Jebamot 12a).

„Židovi moraju naučiti ovih pet stvari: 1. Volite jedan drugoga. 2. Volite pljačku. 3. Volite bančenje. 4. Mrzite vaše gospodare. 5. Ne govorite nikada istinu.“ (Talmud, Pesahim 113a).

„Ne smiješ Židovu, tvome bratu, učiniti kakvu nepravdu. Nežidovu je dozvoljeno učiniti sve i svaku nepravdu.“ (Talmud, Geneba 40a).

„Ako tvoje pretpostavljene nežidove pomoću hrane ne možeš pridobiti, ti ih pridobij pomoću novca.“ (Talmud, Sanhedrin).

„Židovu je dozvoljeno obeščastiti nežidovku.“ (Talmud, Jad Hasakah 2b).

„Nežidovska djevojčica stara tri godine i jedan dan može se oskrnaviti.“ (Talmud, Aboda sara 37a).

„Dozvoljeno je lijekove na nežidovima isprobavati, da bi se ustanovilo da li su lijekovi štetni.“ (Šulah aruh, Joreh deah 158a).

„Koljite nežidove kao gamad.“ (Talmud, Sohar).

„Nežidovke su nečiste i imaju se smatrati prostitutkama.“ (Talmud, Aloda Kara 366).

 „Sve nežidovke su kurve.“ (Talmud, Even hekor).

Riječi su suvišne. Zaključci nepotrebni. Sve je jasno.

I pored evidentnih znanja i saznanja o cionizmu i necivilizacijskim nakanama ne samo prema Palestincikma , već prema svim nežidovima Zapadna “demokratija” je uvijek na strani Izraela. Na strani onih koji su mnogo stravičniji i genocidniji od nacista, Hilera i Mein Kampfa.

Toliko o demokratiji i zapadnoj “civilizaciji”. Ponoć zapadne “civilizacije”.

*

Uskoro sijedi šesti nastavak.

Vesna Parun – Ropstvo

žena sam…

Moja ispovjest prastara i tužna

drhtala je neizgovorena

pred nepomičnom savjesću planina.

Ostanite bezazleni

dok pjevam ovu himnu istinitu

o robinji i ženi i orlu

koji je uzletio u modrine.

Ljubila sam najljepše mladice

u ovoj dolini i u svim dolinama

kojima protiču nečujne rijeke bezbrižnosti.

Da znate kako sam ih ljubila vi bi plakali.

Da znate kako sam bdjela uz njih

vi nikad ne bi spavali spokojno

pokraj žene ili pokraj šume

ni pokraj ognja skitnica.

Ljubila sam ih kao istrazivač predio neznani

u koji se zaputi, ni od koga praćen.

Nema močvare koju ne pregazih

ni stabla pred kojim ne klonuh

ni brda put kojeg ne dizah oči

trazeći spas.

Ljubav je bila jača od mene.

Moje tijelo je strepilo.

Dodirujuci sreću, cestu otkritu

koja izmiče u nedogled.

Nazad na vrh Ići dole

Beskraj

O, vi koji trošite suze

za svaki rastanak, za svaki cvijet

za svaki krug koji nestaje na vodi.

Vi, koje bedra svoja čuvate za najveću bol

i ostajete ponižene pred sudbinom.

Pomozite mi da izreknem ništavilo našeg sjaja

prašinu ljepote koja nas zasipa.

Breme ljubavi pod kojim smo se slomile noseći ga predano,

kao da nosimo neotklonivi plod svoje crne utrobe.

Kao da nosimo zapaljenu buktinju života.

Ja nisam ništa mudrija od vas.

Moj put isti je kao put vodonoše

koji ne moze izbjeći strminu izvora

i počinkom ne umanjuje jaram svoj.

Gledajte moja ramena.

Ožiljci na njima isti su kao i vaši.

I bore oko mojih usana

gorke su od godina strpljenja

i od pelina sutnje.

Nazad na vrh Ići dole

Beskraj

Ne zatvarajte prozore, djevojke!

Ovo je i vaš glas,

ovaj glas preplašene noći

što je prezrela svoje ropstvo,

i hoće da postane orao.

Izađite na ulice, i vidjet ćete

kako klečim na svakom pragu

na kojem je klečala žena.

Nijedna od vas nije bila

tako pokorna kao ja.

I nijedna od vas nije tako prkosno

i gnjevno uspravila svoje lice,

i pogledala nad vrhove smreka

gdje su orlovi

i gdje je Ljubav.

O, šta je meni da izgubim jedno krilo, jednu zjenu,

šta mi je da pregorim nekoliko proljeća

nekoliko izvora, i žetve najljepše

koje se nćce vratiti nikada!

Šta je meni da prebolim travu svog djetinjstva

i grad svoje mladosti.

Nazad na vrh Ići dole

Beskraj

Bila sam odana miru ljubavi.

I plakala sam kada bi vjetar

zatresao njene krošnje u nevrijeme.

Ljubav je bila jača od mene,

A mukkarac je bio hram

s proceljem zlatnim od mojih sanja

na stupovima moje smjernosti.

Dok je spavao, na prstima sam silazila pred prag,

i legla na kamen pokrivši se mokrim zvjezdama.

A kad je ustajao, zalila sam njegove ruke

jednako umorne kad stisću hljeb

i kad nose oružje i stjegove.

Govorila sam da moju mladost

još nije dodirnula noć.

I skrivah suze da bi mi vjerovao.

Nazad na vrh Ići dole

Beskraj

I kad su prepoznali u mojim očima osmijeh

kojim žena sebe dariva zauvijek

onome s kim će podijeliti tajnu,

oni su odvrnuli svoje lice od mene

i gledali su nekuda u daljinu

ljubomorni na slobodu

visoko raskriljenih ptica,

sto su odabrale pustoću vidika

i odrekle se ljupke doline

koje se oni nisu mogli odreći.

I grlili su me odsutno i mrzovoljno.

I svlačili me kao krivca, ne kao ženu.

I te noge su me gazile,

te ruke su me bičevale,

ta usta narugala su se cjelovima.

Ali ja sam se smiješila i dalje

postojano i bezazleno.

Ja sam ih ljubila.

Govorila sam da su dobri i mudri

i skrivala suze, da bi mi vjerovali.

Zatim su me milovali

kao sto kraljevi miluju robinju najdražu.

A ja sam u njihovim rukama osjećala

usplamtjeli žar bića.

I u njihovu glasu

zavijanje vukova u divljini.

Nazad na vrh Ići dole