Sikstinska kapela – Svod Bogohuljenja

 

 

Svod sikstinske kapele je uradio Mikelanđelo Buanoroti,kažu najčuveniji renesansni umjetnik. Mi kažemo neka druga najčuvenija ikona.

Sikstinska kapela (talijanski: Cappella Sistina) ili jednostavno Sikstina je u izvornom značenju papinska kućna kapela u sklopu Vatikanske palače u Rimu. Izgradio ju je arhitekt Giovani de’ Dolci između 1475. i 1483. godine po nalogu Siksta IV. Papa je zahtijevao da to zdanje bude svedeno na najbitniji arhitektonski oblik, zatvoreno i gotovo nepristupačno izvana, takoreći utvrđeno.

Papinska palača ili Vatikanska palača, službena je papinska rezidencija u Vatikanu.

Palača je zapravo kompleks zgrada koju čini papinski apartman, neki uredi Katoličke crkve, kapele, Vatikanski muzeji i Vatikanska knjižnica. Uključuje preko 1000 soba, između ostalog Rafaelove sobe i Sikstinsku kapelu.

Mogu se hadumi i tetkice ganjati i sakrivati danima,a da ih niko ne utnemirava.

Rad na svodu  je sa prekidima trajao dvadeset tri godine. Za prezentiranje svoda bile bi potrebne knjige i knjige.

Mi nemamo toliko vremena, pa ćemo crtično obratiti pažnju na centralnu fresku koja dominira svodom:

Stvaranje čovjeka

Citiramo vikipediju koja o u jednoj rečenici o toj sceni kaže:

” Umjetnik izražava uzvišen čin stvaranja jednostavnim dodirom vrškova prstiju kroz koje kao da prolazi pravi i istinski naboj životne snage od stvoritelja Adamu.”

Toliko bogohuljenja u jednoj slici i jednoj rečenici koja je je glorifikuje ne može podnijeti um normalnog čovjeka.

Mi ćemo u kasnijem tekstu obratiti pažnju na ” umjetnika i uzvišen čin stvaranja “.

Moramo podsjetiti da je Stvoritelj strogo odredio:

” Ne pravite mi rezanog lika.”

Stvoritelj je poslao jasnu poruku :

Moju bitnost znate, ali ne i Moj lik. Njega će upoznati samo odabrani, blaženi i čestiti po Mom i izboru nebeskih Anđela.”

Time se kaže da  Njegov lik niko nije spoznao i da niko ne zna kako On izgleda. Znači svako slikanje ili predstavljanje Stvoritelja u bilo kojoj formi je čisto bogohuljenje i puka fantaumagorija.

Mikelanđelo i njegov nalogodavac papa Julije II su zanemarili i oglušili se o izričitu Stvoriteljevu zapovijest.

To je tek početak najsablažnjivijeg ,svjetskog , javnog bogohuljenja koje traje od 1512 god. do današnjih dana.

Lik papinog i umjetnikovog stvoritelja je autoportret Mikelanđela Buonarotija.

Lik Adama je istovjetan liku Lede nalik portretu mladog plemića Tomaza di Kavaljerija u kojeg se Mikelanđelo strasno zaljubio 2o godina poslije slikanja bljuvotine.

Slučajnost ili ne, tek nevjerovatne su sličnosti Adama, Lede (sa labudom) , statue Davida i mladića iz grafike San sa Tomazom De Kavaljerijem. Za Ledu, Davida i San se pouzdano može tvrditi da je to Kavaljeri.

Adam je nastao 2o godina ranije pa može se zaključiti da je Mikelanđelo imao skrojen lik svoga idealnog partnera – muškarca.

Da li ga je susreo u kamenolomima, gdje se volio i po osam godinama zadržavati i prepuštati se bolesnoj strasti da mlada muška tijela uživaju u njemu ili je samo plod mašte to se nikad neće moći utvrditi. To i nije toliko bitno.

Najbitnije je da je Mikelanđelo svom i Julijevom “stvoritelju” opoklonio svoj lik. Lice i tijelo ortodoksnog i samopriznatog homoseksualca. Pola milenijuma odnosno 500 godina nas sa plafona sikstinske kapele posmatra lik pederčine ,koji se ruga i ismijava Stvoritelja i svakog čestitog i iskrenog vjernika.

Nebesa su to mogla riješiti jednim potezom. Tres i nema ni bogohulne kapele ni Vatikana . No, nikad se ne zna.

Ali Nebesa to nisu htjela, žele da se zlo i blud uvećava iz godine u godinu; dok ne dostignu granicu samouništenja. I da se odvoje pravovjerni od pogana i bogohulnika.

To će na priliku uskoro biti; još u ovom vijeku, negdje oko 2.065 ili 2.056. Vatikan se treba urušiti. Proročanstvo iz Fatime je dalo podatak ali je neko pogrešno prepisao godinu ; zato je dilema.

Ni jedan papa, ni jedna papska kurija nikad ništa nije poduzela ,da se to Sikstinsko zlo i huljenje izbriše. Njih je Mikelanđelo osramotio , žigosao i obilježio ko živinčad , prostitutke i bogohulnike za sva vremena.

Nije nam jasno kako bilo koji papa, mnogobrojni zborovi od 32 pjevača i hiljade kardinala mogu da vrše misu i da se mole, dok ih se plafona podrugljivo gleda peder i glumata ono što glumata, njihovog stvoritelja.

Milioni hodočasnika i vjernika su hodočastili sikstinsku kapelu. Hodočastili i šutjeli.

Znamo neki su neuki, većina je neuka.

Šta je s onim koji nisu neuki?

Zašto oni šute i glas vapijućih iz jordanske pustinje ne poslušaju i prenesu riječi:

-Pokajte se gršnici, farizeji i sveštenici, licemjeri i pogani, jer blizu je Carstvo nebesko.

Bjelavski konzilij vjernici nisu nikad vodili u Rim. Obećali su da ću sve učiniti da tu sramotu izbrišu pa koštalo šta koštalo.

Čudi nas da to niko do sada nije učinio. Kažu    da su Italijani veći katolici od pape. Mi im ne vjerujemo;  nisu ništa protiv te sramote i rugla poduzeli.

Mi ništa više ne možemo poduzeti.

Iz Bosne ne možemo i ne smijemo maknuti. Opasno joj rade o opstanku. Što bi Pjevač rekao šta bi bilo sa našim Sarajevom , da mi odemo iz njega.

Većina papa i njegove svite ne slijede Stvoritelja.

Oni slijede Mikelanđela i slične pederske  protuhe, to dokazuju strahom kojim mu se klanjaju. Vjernost nekom drugom demijurgu je neuništavanje te rugobe, rugla i Bogohuljenja koji sramote i žigoše cjelokupno kršćanstvo.

Mi smo hrišćani jer smo prigrlili sve vjere koje slave Boga jedinoga.

Misao da je peder Mikelanđelo Buonaroti glavna faca u papskoj crkvi navodi nas na muku i povraćanje. Kad god ulazimo u bilo koju crkvu, samostan ili katedralu vidimo govnara Mikelanđela na stropu glavne papske molitvene odaje ,kako nam se ruga.

Ta slika nas proganja stalno, i opet. Opet i stalno; dok ne presvisnemo ili nešto ne poduzmemo. Nas, pola hrišćana i pola nehrišćana, ta sikstinska bljuvotina, kojom bezbožnički peder udahnjuje život njegovom pederskom sudrugu  Tomazu proganja i boli, blateći i žigošući sve monoteističke religije.

Stvoritelj je uništio Sodomu i Gomoru i mnoge druge zemlje i gradove zbog ljudi poput Mikelanđela. Vatikanska crkva se ruga svom Stvoritelju i dozvoljava istospolne (čitaj : pederske brakove – brakove onih koji međusobno čeprkaju po govnima ); odnosno paganske brakove umno  poremećenih ljudi.

Ukoliko su vam nejasne ove riječi ,pročitajte riječnike od prije 50-60 godina ili tadašnje komentare o pederima u sredstvima javnog mnijenja. Ne morate se toliko vratiti u prošlost. Pregledajte, najgledaniji šou BBC od 2.004.-2014a : Šou Krisa Mojlea (Christioper Chris Moyles).

Ili poslušajte nas!Dođe mu na isto.Normale su normale,a izopačena i pogana rugla su uvijek bolesna bila.

Da li je Jovan predvidio ili znao da će biseksualac Savle odvesti novu crkvu u Rim i putem kojim ona ide, to se ne zna.

Ali se uporno ponavlja da je Jovan otkrovenjem označio Vatikan kao bludnicu zvijeri. Da li je zbog toga odredio toj crkvi težak i neslavan kraj?

Ni to nam još uvijek nije previše jasno? Moraćemo joj, bar još nekoliko puta proučavati Fatimu i njeno otkrovenje u hladu đardina i šadrvana.

U slučaju da Vatikanska crkva ne poduzme ništa po pitanju Mikelanđelovo autoportreta; nije zaslužila bolje vođe od Mikelanđela i zvijeri.

Da su svod radili i Leonardo da Vinči i Karavađo zajedno sa Mikelanđelom onu bljuvotinu pod hitno treba sastrugati i uništiti duboko u ciglenoj osnovi. Ako treba i svod uništiti. No neće biti potrbno.Svod više ne može držati težinu gadarije.A ona  trojica su bili ortodoksni,… katolici.

Taj dio sastruganog sikstinskog svoda treba ostaviti bez likova i na njemu preslikati onu najudaljeniju i najljepšu poznatu maglicu.

Tamo negdje u toj ljepoti se nalazi blještavi prijesto Boga Jediniga, Stvoritelja Silnoga.

Bookmark the permalink.

Komentariši